Dwunasty zawodnik

Dwunasty zawodnik

Jeśli nie ma cię w mediach, to nie istniejesz. Wydaje się, że to powiedzenie powinno towarzyszyć każdej firmie, niezależnie od tego, czy jest ona producentem, czy tylko dystrybutorem. Jednak nie zawsze się tak dzieje, nawet jeśli dochody pozwalają na podjęcie pewnych działań.

Czytaj więcej: Dwunasty zawodnik

Nie tylko promocja

Nie tylko promocja

To już pewnik: każda firma powinna być obecna w Internecie. Własna witryna jest bowiem platformą, służącą przekazywaniu informacji o niej samej i jej produktach.

Dodajmy, że jest najtańszą formą reklamy.

 Witryna powinna skłaniać do działania docelowe grupy odbiorców. W przypadku firm z branży stolarki budowlanej będzie to przekonanie klientów o konieczności zakupu okien czy drzwi. Zamieszczona treść musi być przekonująca, bo tylko wtedy kampania tak przygotowanego portalu będzie skuteczna – potencjalni klienci znajdą to, czego szukają.

Czytaj więcej: Nie tylko promocja

Czy stać nas na PR?

Czy stać nas na PR?

Usługi public relations są coraz bardziej popularne, niemniej jednak nadal wiele firm waha się, czy z nich korzystać. Tymczasem jest to jeden z elementów nowoczesnego marketingu, który – właściwie prowadzony – może przynieść wiele korzyści.

Na naszym rynku działa wiele agencji i ich liczba stale rośnie. Różny jest zakres usług, z których część jest zazwyczaj opłacana na zasadzie miesięcznego abonamentu. Choć niektóre działania, np. kampanie wizerunkowe czy eventy są płatne „za dzieło”.

Czytaj więcej: Czy stać nas na PR?

W globalnej pajęczynie

W globalnej pajęczynie

Kochamy Internet. Nie możemy się bez niego obyć, a często też czerpiemy z niego korzyści. Tak jest w przypadku firm, producentów oraz dystrybutorów, którzy doceniają siłę oddziaływania, a także zasięg tego medium i potrafią z niego sprawnie korzystać.

Za pomocą Internetu możemy budować pozycję firmy i marki, kontaktować się z dystrybutorami oraz potencjalnymi klientami, a nawet prowadzić szkolenia dla współpracowników. Niby jest to oczywiste, ale często niedoceniane. Równie często popełnianym błędem jest kierowanie do e-marketingu firmy osób nie dość dobrze zaznajomionych z możliwościami i sposobami działania w globalnej sieci.

Czytaj więcej: W globalnej pajęczynie