e-PR

Wraz z rozwojem Internetu dokonał się przełom w komunikacji społecznej. Firmy,  które potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę nad konkurencją. Szeroka dostępność i rozpowszechnienie Internetu sprawiły, że coraz częściej jest on głównym narzędziem pozwalającym na przesyłanie informacji pomiędzy firmą a interesariuszami. W biznesie dobrze zorganizowana komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę. Teraz, gdy Internet w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie, komunikacja w Internecie jest podstawą sukcesu.

Drugim aspektem komunikacji w Internecie jest stworzenie dużej, często międzynarodowej społeczności skupionej wokół danej Firmy. Efekt ten można uzyskać poprzez założenie oraz staranne prowadzenie oficjalnego konta Firmy bądź marki na jednym z wielu dostępnych portali społecznościowych.

e-PR w rozumieniu Wieniawa Media to:


 Audyt stron internetowych: 

  • badanie optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO),
  • badanie optymalizacji dla użytkowników,
  • analiza słów kluczowych opisujących witrynę,
  • analiza porównawcza z portalami konkurencji.


Social media:

  • stworzenie oraz prowadzenie stron na wybranych serwisach społecznościowych np. Facebook, Nasza Klasa, Twitter,
  • organizowanie konkursów w oparciu o social media.


Biuro prasowe online:

  • prowadzenie biura prasowego w serwisie wieniawamedia.pl oraz w portalu klienta.


Przygotowanie mailingu:

  • przygotowanie kampanii mailingowej do wybranej grupy interesariuszy.